måndag, januari 31, 2005

In Swiss-German (for once)

Uf villfache Wunsch us dr Heimet, gits hüt mal än Itrag uf Schwiizerdütsch. So vill gits zwar nöd z'brichte; gestert isch eher än ruhige Tag gsi und hüt liid ich chli unter dä Mäntigsmüedigkeit. Ha am Namittag frei gha und mal es paar Sache ufgarbeitet, aber leider nur öpe halb so vill wien ich ha welle. Nachher gahn ich dänn no äs bitz go Sport mache, um s'Wuchenänd usezschwitze. Die Wuche wetti unbedingt au wiedermal go hockey spile, s'Fäld isch ja nur öpe 500 Meter vo da (Eigentlich än Fuessballplatz, aber im Winter mit Is überzoge). Muess da mal öpis organisiere.
Äs würd mich no interessiere, ob min Blog überhaupt gläse wird i dä Schwiiz und vo wem. Villicht chönder ja mal än Kommentar schribe. (für das gits die Funktion!)

tschau zäme

1 Comments:

At 2:33 em, Anonymous Anonym said...

Servus,

also hiermit kann ich dir mal bestätigen, dass dein Blog fast in der Schweiz gelesen wird (250 km Luftlinie). Hoffe ich konnte dich beruhigen.

In stiller Bewunderung, Mark "die AXT" Bangert.

 

Skicka en kommentar

<< Home